Pagina's

zondag 4 juli 2010


24 opmerkingen:

Katinka zei

'k vind em SUPER!!

Fijne zondag Xx

Groetjes
Katinka

Elly zei

Ik vind hem ook enig!!! Gave kleuren en prachtig gekleurd!!
groetjes, Elly

celia zei

Schitterend!!!What more can I say!;-)

Bernadet zei

Super Alina!!!!
Geweldig ingekleurd weer:D!

Marijke zei

Wat een gave kaartjes Alina!! Ik kon de verleiding niet weerstaan en heb ook een paar kerstmannen in mijn mandje laten vallen!
Een hele fijne zondag nog!

Barbara zei

Oh Alina,
ik vind em moi!!
Babsi

Milnie zei

ik vind hem weer helemaal geweldig, wat een plaatje!

liefs

Janine - Ellabella zei

The Santa looks so sweet, love the blue coloring!!! Great!

Hugs Janine

sam zei

super mooi kaartje!!

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wat een geweldig leuk en mooi kaartje Alina. Het stempeltje is echt heel gaaf en prachtig ingekleurd!
Groetjes van Jacqueline

greet zei

Een hele mooie kerstkaart! geweldige sneeuwman en mooie sneeuwvlokken.
groetjes greet

Agnes van Hensbergen - agnesstampcards zei

Deze is ook erg leuk prachtig gecombineerd met het papier.

gr Agnes

Jeni zei

I love your blue suited Santas! They are so cute. Another Fabulous card! ~jeni :)

femke zei

heey alina,

wauw alweer zo'n mooie kerstkaart!!! dat ijsblauwe past erg mooi bij dat kraft.

groetjes femke

nicolet zei

Ooh Alina wat een ontzettend gaaf kaartje heb je gemaakt!! En de kleurencombi is super!!
Groetjes Nicolet

Magda zei

Dag Alina
We zijn even gaan fietsen vandaag . Het was bijzonder mooi weer , een beetje wind , zon en af en toe een wolkje . Zeer aangenaam.
Daarom zie ik je kaartje nu pas .
Ik vind het gewoonweg prachtig !!!
Hij is bijzonder leuk !!!
Zeer mooie kleuren !!

Lieve groeten en ik wens je een aangename week
Laat ons hopen dat het weer mooi blijft, en iets aangenamer temperaturen voor je dochtertje en ook voor ons.
Magda

Janneke zei

Hij is super ;0)

Janneke X

Riet zei

Schitterend gemaakt Alina.

Liefs Riet.

petra,s cards zei

wauw schitterend gewoon!!!!!!!
liefs petra wetzels

Unknown zei

Wauww deze is ook al zo mooi Alina geweldig.

Groetjes Suze

Dorcas zei

I am in love with your coloring...what is it you are using? It looks fantastic!

Joséphine zei

So very beautiful!

Josee zei

Wowwwww, schitterend Alina!!!

Erica zei

Amazing stamp, coloring and perfect papers mixed together!! Have to buy some of theese stamps, later.. :-)

Have a nice summer!! Hugs, Erica