Pagina's

vrijdag 22 juli 2016

Inspiration Friday...en PAUZE!


Eindelijk hebben wij ook vakantie en voor mij betekent dit ook blog en Facebook pauze! Ik heb mijn La-La Land berichten al gepland en ik ga mijn hobbyspullen voor 6 weken opbergen :) ! Oh, het gaat lukken, ik heb vorig jaar drie weken in Roemenië doorgebracht en geen stempel of snijmal ''gezien'', ik heb dus ''ervaring'' :) !

Deze week ''Anything Goes'', mijn favoriete thema, dan hoef ik met niks rekening te houden! 
Ik heb dit kaartje gemaakt, met ''Nautical Molli''; ze ''krijgt'' meestal een blauwe outfit, maar ik vond zo een groen gepaperpieced jurkje ook super leuk. 



Dit was het dus voor vandaag.
Een fijne zomervakantie voor jullie allemaal en bedankt weer voor het bezoek en de leuke reacties!


''Anyhting Goes'' this week, my favourite theme. ''Nautical Molli'' is one of my favourite Molli stamps; her outfit is just perfect for paper piecing. 
You can play along and join all the La-La Land Crafts fun over on our Facebook page, where you can post your creations and you can also find us on Twitter.
Have a nice weekend and thank you again for stopping by and the lovely comments.   



 

7 opmerkingen:

Wybrich zei

Een prachtige kaart Alina!
Een fijne vakantie! Geniet ervan!

Unknown zei

Leuk Alina, fijne vakantie !!

Bernadet zei

Wat een fantastische kaart Alina!
Knap hoor... 6 weken geen hobbyspulen aanraken. ik doe het je niet na!
Fijne vakantie in elk geval!!

Ellen zei

Ja nou, eindelijk vakantie hier in het zuiden! Heerlijk! Geniet lekker van je zes weken 'pauze'. Dit kaartje is prachtig. Ik hou ook van blauw, maar ben het met je eens: groen staat Molli ook heel goed :)

Jeni zei

What a beauty Alina! ~jeni :)

Irene zei

Ze is zéker leuk in haar gepaperpiecte jurkje en hélemaal klaar voor mooie zomerdagen! Die wens ik jou ook Alina, fijne vakantie!

XxxIrene

nicolet zei

Wat een lief schatje!
Alina geniet van je zomervakantie, dik verdiend!!
Groetjes Nicolet