Pagina's

donderdag 18 augustus 2016

La-La Land Crafts Halloween New Release


En dit zijn de nieuwe stempels en snijmallen:




En ik moest weer met een paper doll ''werken'' :)  (nee, we mogen niet zelf een afbeelding kiezen!) deze keer heet ze ''Paper Doll Marci - Witch'' en ik heb ''haar'' gepaperpieced. Helaas had ik geen leuk Halloween papier, maar ik heb toch iets kunnen vinden in mijn kast en ik heb meerdere paper pads gecombineerd; ook nieuwe en oude La-La Land snijmallen gebruikt en ik vind dat mijn kaartje heel erg leuk is geworden:



Colour pencils:
Skin: Prisma Premier PC939, Derwent Coloursoft C130;
Hair: Prisma Premier PC1080, PC1081.


And again La-La Land new stamps and dies; this time the theme is ''Halloween''. I love the release; there is a Marci, a Molli, a Paper Doll Marci, a Frenchie and two sweet Halloween Baby. Something for everybody. And the dies are just the perfect size. Everything is available HERE.
My card features ''Paper Doll Marci - Witch'' and some new and old dies.
Have a nice weekend and thank you again for stopping by and the lovely comments.



 

4 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Je kaart is zeker allerliefst geworden Alina. Mooi zoals Marci "aangekleed" is en je hebt gave stansen gebruikt om de kaart te decoreren. Een plaatje is het.
Lieve groetjes Miranda

Bernadet zei

Geweldig leuke kaart Alina!

femke zei

Heey Alina,

een supergave halloweenkaart is het geworden!!! Mooi papier en superleuke stansjes.

groetjes Femke

Dina zei

Hij is prachtig geworden