Pagina's

vrijdag 31 oktober 2014

La-La Land Crafts - Inspiration Friday



Ik ben vandaag terug op mijn blog, na een super fijne vakantie in Roemenië, zonder Facebook en Blogger, heerlijk! en nee, het lag niet aan de Internet verbinding, veel beter dan in Nederland, maar gewoon, omdat ik daar geen tijd voor had; ik heb van elk moment genoten en de tijd veel te leuk doorgebracht, dus Internet echt niet gemist! Het is me zelfs gelukt om een kopje koffie te drinken met mijn oude leerlingen, met wie ik nog contact heb op Facebook, die allemaal afgestudeerd zijn en op wie ik heel erg trots ben. Echt een geweldige en onvergetelijke avond!

Maar vandaag dus weer een ''Inspiration Friday'' kaartje van mij. Het thema van deze week op het La-La Land Crafts Challenge and Inspiration Blog is een:
Ik heb gekozen voor de leuke Cauldron Witch Marci (with sentiments) en een Halloween kaartje gemaakt. Als jullie goed kijken, heb ik een beetje blue en pink op de schort van Marci gebruikt.




First of all, ''Happy Halloween'' to all my blog followers who celebrate this day, wherever you are! We don't celebrate it in Netherlands, but my living room is a little bit decorated, because I just love all the Halloween stuff and colours!!!

About my card, this week's theme at La-La Land Crafts Challenge and Inspiration Blog is a:
 
  

I've made a Halloween card with the lovely Cauldron Witch Marci (with sentiments), isn't she the prettiest witch? I also used some La-La Land Crafts Dies from the gorgeous Halloween collection and the Broken Fence Die from the September Club Kit

This is the list with colour pencils:

Skin: Faber-Castell 9201-132, 9201-189;
Hair: Prisma Premier PC1081;
Outfit: Prisma Premier PC1056, PC1005, PC1020, PC101, Derwent Coloursoft C610;
Cauldron: Prisma Premier PC1056, PC1005, Derwent Coloursoft C610;
Cat: Prisma Premier PC1052, PC1092, PC935.


You can play along and join all the La La Land Crafts fun over on our Facebook Page, where you can post all your La-La Land creations and don't forget you can also find us over on Twitter!
Have a lovely weekend and thank you again for stopping by and the nice comments.



 

12 opmerkingen:

nicolet zei

Wat een leuk halloweenkaartje Alina!
Fijn weekend!
Groetjes Nicolet

rian zei

fijn Alina dat je een super vakantie hebt gehad, ik had je kaartjes al gemist hihi.
deze is weer super en het kleurwerk is weer erg mooi.
groetjes rian

Sharon zei

This is gorgeous Alina. Love the cute image and as always - fabulous layers.
Have a lovely weekend.
Hugs Sharon. X

Ellen zei

Wat heerlijk dat je zo genoten hebt in Roemenië! Je Halloween-kaartje is echt heel leuk. Prachtig gekleurd. En ja, ik heb het roze en blauwe lapje op het schort ontdekt :)
Fijn weekend, Ellen

Bernadet zei

Ooow wauw wat grandioos Alina!
Jij hebt ook helemaal niks anders nodig dan een willekeurige stempel en je potloden.
En dan maak jij er altijd weer iets geweldig gaafs van!!

Irene zei

Wat fijn dat je zo genoten hebt Alina!! Jij daar en je broer van de zomer bij jullie..daar moet je dan maar heel lang van nagenieten!! Je kaart is weer reuze leuk al moest ik naar het blauwe lapje wel even zoeken hihi!!

Liefs, xx Irene

Irene zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Joke de Wit zei

ohh wat leuk alina.groetjes Joke

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat heerlijk dat je het zo naar je zin hebt gehad op vakantie Alina. En internet etc.kan best even zonder ons..hihi. Wat een leuke kaart met dit mooi ingekleurde meisje erop. Leuk zoals je het rijmpje (en de challenge) toegepast hebt. Fijne halloween..hihi.
Lieve groetjes Miranda

Kreatief met Maria zei

Wat fijn dat het je gelukt is om naar Roemenië te gaan en dat je er zo van genoten hebt. Je kaart is ook weer super mooi Alina.
Groetjes Maria

Dina zei

een super kaart prachtig

Pop's Cards zei

Good morning sweetie, this is just gorgeous, huggles Pops x x x