Pagina's

donderdag 22 juni 2017

A granddaughter!


Dit kaartje heb ik voor Irene gemaakt, die voor het eerst oma is geworden. Snijmallen van Frantic Stamper en MFT en de tekst heb ik zelf in Word gemaakt.




En lieve dames, bedankt voor jullie mooie kaarten voor mijn verjaardag, ik ben er zo blij mee!!!


I've made this card for my dear blog friend Irene, who became a Grandma a few days ago. 
I used Frantic Stamper dies and MFT Die-namics.
Thank you again for stopping by and the nice comments.



7 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wow Alina wat heb je een mooie kaart voor de kersverse oma (en opa) gemaakt. Dat jurkje aan dat kastje...zó lief. Alles ziet er weer zo tiptop uit, mooi. Hier gaat Irene heel blij mee zijn.
Lieve groetjes Miranda

Annemarie en Merit zei

Wat een ontzettend lief kaartje heb je voor "oma Irene" gemaakt.
schattige die commode met daaraan dat lieve jurkje...
fijne avond liefs Annemarie

Renate zei

Kijk dan toch wat een dotje.
Dit heb je echt super leuk gemaakt.

-xies- Renate.

Ellen zei

Wat een prachtig kaartje! Ik lees dat je jarig bent geweest. Nog van harte gefeliciteerd!

Irene zei

Dat ik er echt heel blij mee ben dat heb ik je al laten weten Alina en ook dat ik alle gekregen kaartjes in mijn koffer stop om straks aan de Mamma's van Zoe te laten zien!
Dat kleed met de schommelstoel en die commode met dat jurkje, zulke leuke details en het prachtpapier dat je weer zo mooi hebt gecombineerd, I love it!!!

xx Irene

femke zei

Heey Alina,

het is weer een geweldige kaart geworden. Hele mooie stansjes heb je hiervoor gebruikt.

groetjes Femke

Bernadet zei

Supermooie kaart heb je gemaakt Alina!