Pagina's

zaterdag 23 september 2017

For You!


Eindelijk terug op blogger, met een kaart die ik voor mijn zusje heb gemaakt. Dit jaar, tijdens onze vakantie in Roemenië, hebben we bij haar gelogeerd en het was super gezellig. Ze heeft een grote mooie tuin, een terrasje en een lieve hond, en alles komt terug op mijn kaart. Ik wilde haar nogmaals bedanken voor alles, want we hebben ons echt thuis gevoeld.
Ik heb me laten inspireren door Femke, want van haar heb ik vorig jaar dit superleuke kaart gekregen, toen we gingen verhuizen.

 Ik heb snijmallen van verschillende merken gebruikt:










Hi ladies, I've made this project for my sister, to thank her for her hospitality during our summer holiday. We have spent two wonderful weeks in her beautiful house.

Thank you again for stopping by and the nice comments.



6 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een mooie box-kaart Aline. Door de diepte heb je echt de ruimte om een tafereeltje te maken en dit is echt lief gedaan. Ik denk dat je zus hem geweldig gaat vinden.
Lieve groetjes Miranda

Mihaela zei

Foarte frumoasa felicitare, Alina!

Unknown zei

Heel mooi Alina, fijn dat je weer terug bent

Joke de Wit zei

Heel mooi gemaakt Alina.Gr.Joke

Corrie zei

Ik vind het een schatje Alina, lief van kleur en zo schattig met het hondje.
Fijn dat je er weer bent.
Lieve groetjes,Corrie

Irene zei

Wat een schitterend en persoonlijk bedankje is dit Alina, daar is je zusje vast heel erg blij mee!
Fijn te lezen dat jullie zo hebben genoten in je thuisland.......koester de herinneringen nu je er weer zo ver vandaan bent!!

xx Irene