Pagina's

donderdag 30 maart 2017

Happy Birthday & Cheers!


Te druk gehad om te bloggen de afgelopen weken, maar vandaag wil ik graag iets laten zien.
Dit kaartje heb ik voor Irene gemaakt, met het leuke MFT ''Spring Garden'' setje.



I've made this card for a dear blog friend.


En dit was ons cadeautje voor mijn vader, die bijna twee weken geleden 75 is geworden. Hij is directeur geweest van een verzekeringsmaatschappij, een drukke baan, maar in het weekend kon hij zich ontspannen, samen met mijn oom, met zijn grootste hobby: vissen. En ieder jaar, sinds ik me kan herinneren, maakt mijn vader zijn eigen wijn. We hebben in Roemenië een grote wijngaard die van mijn opa is geweest, en mijn vader heeft natuurlijk van hem alles geleerd. Hij weet echt alles over wijn. We hebben dus een leuke wijnfleshouder gekocht, in de vorm van een visser en ik heb ook een kaartje voor hem gemaakt, weer met mijn favoriete snijmallen, van MFT. Mijn zusje heeft deze foto voor mij gemaakt:


P.S. Voor de dames van wie ik e-mails heb gekregen over de wijnfleshouder, twee links naar twee leuke websites met zulke grappige spullen: 

https://www.wilanto.nl/website/index.php?ProductCategory=8516465&Index=1

http://www.funshopjollyjoker.nl/catalogsearch/result/index/?p=1&q=Wijn





My present for my father, who turned 75 two weeks ago.
Thank you again for stopping by and the nice comments.

8 opmerkingen:

Irene zei

Je tuinkaartje voor mij is een echt schot in de roos Alina, dat heb ik je al weten en ik vroeg je ook of deze beeldige stansen weer van MFT zijn..kan eigenlijk niet missen hè bij jou!!!
Het cadeau voor je vader is helemaal fatastisch, ik heb nog nooit zoiets gezien..ik dnek dat hij straalde bij ontvangst!!

Liefs, xx Irene

Joke de Wit zei

Prachtig Alina.Gr.Joke

Margot zei

Hele gave kaart!

Unknown zei

Jaja, ze is er weer...Mooi kaartje met dat tuingereedschap en gefeliciteerd met je vader !

Trijntje zei

Prachtige kaart heb je voor Irene gemaakt. Die is vast super in de smaakt gevallen. Groeten Trijntje

Ellen zei

Wat is dit weer een prachtige kaart! Ik word helemaal vrolijk van die gezellige rij met plantjes. Het kaartje en cadeau voor je vader zijn ook superleuk. Nog gefeliciteerd met hem.

Annemarie en Merit zei

wat een super vrolijke frisse tuin kaart, voor Irene,
de stansjes zijn echt heel leuk.
En dat kado voor je vader ...heel gaaf, nog nooit gezien maar zo leuk.

fijne dag liefs Annemarie

Colinda zei

Een perfect tuin kaartje voor Irene en wat een leuk cadeau voor je vader zeg!
Alvast een fijn weekend,
Colinda