Pagina's

dinsdag 28 augustus 2018

Terug op blogs


Goede middag allemaal, vanaf vandaag ben ik terug op mijn blog. Drukke maar, tegelijk, leuke maanden achter de rug (verjaardag van mijn broer samen in Roemenië gevierd; daarna zijn mijn zusje en mijn nichtjes in Nederland geweest; en tot slot hebben we een fantastische vakantie in Oostenrijk gehad), veel geknutseld, ook nieuwe spullen gekocht en -ik kan nog steeds niet geloven!- geen blog bezocht, ik heb dus (wat dat betreft) heel veel gemist de afgelopen maanden.

Drie kaartjes vandaag, gemaakt met snijmallen van MFT, Frantic Stamper en La-La Land Crafts (waaronder Frantic Stamper Baking a Pie, Frantic Stamper Mixing Bowls & Whisk) .







En deze, met de leuke MFT Die-namics Joy Ride, een setje dat volgens mij retired is (maar toch nog te bestellen in Kim's Craft Supplies webwinkel, klik op de link).




Dat was het voor vandaag. Een fijne middag en bedankt voor het bezoek en de leuke reacties. Hieronder een overzicht van de setjes die ik heb gebruikt:



 

9 opmerkingen:

Bernadet zei

Fijn je weer terug te zien in blogsland Alina!
Je kaartjes zijn weer super!

femke zei

Heey Alina,

dat zijn weer 3 prachtige kaartjes geworden!!! Wat is die taart en bakgerei leuk zeg. Fijn om je weer in blogland te zien. Ben zelf ook net na maanden niks doen weer langzaam een beetje creatief bezig.

groetjes Femke

Annemarie en Merit zei

Wat fijn dat je zo'n leuke tijd hebt gehad, maar het is ook weer leuk dat we je op de blog zien!! Wat heb je weer drie geweldig leuke kaarten gemaakt!

groetjes, Merit en Annemarie

Marjolein zei

Wat leuk dat je weer terug bent! Je hebt weer leuke kaarten gemaakt zeg! Ik ben benieuwd naar je andere aanwinsten en vooral wat je daarmee hebt gemaakt.

Groeten,
Marjolein

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hoi Alina, leuk om je hier weer tegen te komen. Fijn dat je zo genoten hebt, ook heel belangijk ;P Ik ben helemaal weg van je kaarten met bakgerei. Die taart ziet eruit om zo in te bijten. Erg mooi en verzorgd zoals alles eruit ziet.
Lieve groetjes Miranda

Unknown zei

Hoi Alina, je bent goed druk geweest de laatste maanden. Maar fijn dat het allemaal leuke dingen waren. Heb je hier wel gemist. Maar wat een binnenkomer meteen. Wat een SUPERLEUKE kaartjes heb je weer gemaakt. TOP !!!

Trijntje zei

Hele mooie orginele kaarten heb je gemaakt Alina. Groeten Trijntje

Durvina zei

Welkom terug!
Wat een leuke blogpost! En wat heerlijk dat jij van alles zo hebt genoten...
Ik geniet volop van deze mooie creaties van jou!
Love it!

liefs, Durvina

Helga zei

I've been looking at your beautiful blog for a while - one card more beautiful than the other - really done perfect.
Have a nice New Year
Helga from Austria