Pagina's

dinsdag 8 januari 2019

Voor een lieve meid


Hallo allemaal! Het is me niet meer gelukt om eind van het jaar een blogrondje te doen; de beste wensen voor jullie allemaal voor dit jaar, vooral gezondheid wens ik jullie!

Voor mij een bijzonder Kerst vorig jaar, want op 22 december heb ik ''gevierd'' dat het inmiddels 5 jaar geleden was dat ik geopereerd werd voor borstkanker en wat ben ik dankbaar dat ik er nog ben. Het was toen ook een bijzondere Kerst; ik had dagen van tevoren gerechten klaargemaakt die in de diepvries konden, de 22ste werd ik geopereerd, op de 24ste uit het ziekenhuis ontslagen (ook een bijzondere dag, want het is de verjaardag van mijn man) en de dag daarop hebben we happy en rustig de Kerst gevierd. Afgelopen jaar hebben we ook met z'n drieën Kerst gevierd en genoten van alles en meer hadden we niet nodig. Veel geshopt, nog van alles besteld, genoten van de wintervakantie, met familie en vrienden uit Roemenië urenlange telefonische gesprekken gevoerd, veel gelachen en echt, ik ben happy. 

Ik heb een kaartje om te laten zien, gemaakt voor een lieve meid, 4 jaar oud, die in het ziekenhuis ligt :(  helaas en die van unicorns houdt. Het papier is van Doodlebug Design en ik had ook bijpassende cardstock; ik vind het kaartje supermooi geworden.





The best wishes from me to you for this new year!
For a little girl, who unfortunately has to spend a few weeks in a hospital.
Thank you again for stopping by and the nice comments.

7 opmerkingen:

Ellen zei

Jeetje Alina, wat een verhaal! Kan me voorstellen dat jullie een wel heel bijzondere kerst hebben gehad. En veel hadden om te vieren. Mooi!
Dat geldt ook voor jouw kaartje... wat is het mooi! De unicorn is zo gaaf en zo perfect voor een lieve, vierjarige die in het ziekenhuis ligt.
Uiteraard wens ik jou en je gezin een prachtig 2019!

Margot zei

Dat is zeker een heel mooi kaartje!

Kaartenkraam zei

Dat is zeker iets bijzonders om bij stil te staan, ik wens je dan ook een heel gezond en zorgenvrij 2019!
Je kaart is beeldschoon en zal zeker in de smaak vallen bij de ontvangster!

groetjes van Ank

Angela zei

Ik kan me voorstellen dat deze Kerst heel bijzonder was. Fijn dat je er zo van hebt kunnen genieten. Ik wens je een heel gezond en voorspoedig 2019!!

Je unicornkaart is écht een snoepie! Wat zal het meiske er blij mee zijn!

femke zei

Heey Alina,

fijn dat je zo'n bijzondere kerst gehad hebt.
Je kaartje ziet er ook weer prachtig uit. Heerlijke kleurtjes en designpapier heb je gebruikt.

groetjes Femke

martina's kaartjes zei

Leuk kaartje ! mooi gemaakt
grtjs,martina
x

Bernadet zei

Ach Alina! Wat een heftige tijd was dat toen voor jullie zeg. Dan had je zeker wat te vieren!
Je kaartje is in elk geval schitterend geworden! Echt prachtig voor een meisje wat van unicorns houd.
Ook voor jullie allen een geweldig goed, creatief en vooral een gezond 2019!!