Pagina's

woensdag 22 april 2020

3 x Jarig


Goedemiddag allemaal, ik hoop dat alles goed gaat met jullie!
Met ons alles goed; maar helaas heb ik dit jaar meer last van hooikoorts dan de afgelopen jaren en het is ellende. Af en toe kan ik naar de zolder om te knutselen, maar het duurt twee dagen tot ik een simpele kaart af heb. 

De eerste kaart maakte ik voor een meisje, die ernstig ziek is en haar 18e verjaardag niet kon vieren (snijmallen van Crealies, Queen&Co en papier van Joy).




De tweede is voor een goede vriend, die hovenier is (snijmallen van Crealies, Marianne Design, MFT en Maja Design papier).




En de derde kaart maakte ik voor de oma van een kennis van ons, die graag breit en, zoals velen, geen bezoek kon krijgen voor haar verjaardag (snijmallen van Crealies, By Lene - bedankt, Ingrid :) - en Maja Design papier).




Ik vind de Cardzz snijmallen van Crealies steeds leuker, heb dus ook de Baby en Party setjes (bij ingridskaarten.nl, omdat ze bij elke bestelling de moeite neemt om de vzk laag te houden) besteld en de kaartjes zien jullie binnenkort verschijnen.

Blijf gezond, bedankt weer voor het bezoek en tot snel!

 

7 opmerkingen:

Crea Astrid zei

Drie prachtige kaarten heb je gemaakt. Leuk om te zien dat ze met dezelfde tekst, toch heel verschillend zijn.

Klopt met de hooikoorts, komt omdat het bijna niet geregend heeft. Ik heb nu ook heel erg dat mijn ogen jeuken, dat had ik normaal ook niet zo. Af en toe een buitje tussendoor zou goed zijn voor de hooikoorts en de plantjes. Hihi.

Gezellig dat je weer aan het bloggen geslagen bent.

Groetjes, Astrid.

Janja zei

Another lovely card collection, Alina.

Annemarie en Merit zei

Oh ze zijn geweldig Alina, inderdaad hele leuke mallen...
liefs Annemarie en Merit

femke zei

Heey Alina,

het kost misschien wat meer tijd maar toch fijn dat je ondanks de hevige hooikoorts toch wat kaarten gemaakt krijgt

ja die woordstanzen zijn echt geweldig leuk. Je hebt het het ook weer prachtig aangekleed en wat zijn die brei-items toch gaaf zeg (die gaan op de wensenlijst samen met een naaisetje). Heerlijk ook dat Maja designpapier.

groetjes Femke

Colinda zei

Wat een gezellige kaartjes!

rian zei

super leuke kaarten weer
groetjes rian

JanniedenButter zei

Het zijn weer prachtige kaarten Alina!
De mallen van Crealies zijn veelzijdig.
Daar kan je best veel mee zie ik bij jou.
Ze zien er heel gezellig uit ,super leuk.
Groetjes Jannie