Pagina's

zondag 29 mei 2016

For You! - again


Weer een Paper Shelter digi gebruikt, papier van de Action en Die-namics van MFT. 
Een leuke en drukke week achter de rug en het leukste was dat Mary dinsdag op bezoek is geweest! Ik heb zó genoten! Veel gekletst, maar wat gaat de tijd snel voorbij en dat vond ik minder leuk. En dan moest ik weer denken aan één van Dr. Seuss citaten: ''Don't cry because it's over, smile because it happened''. Mary, ik glimlach nog, bedankt weer voor de gezelligheid!




A Paper Shelter digi and some Die-namics is the ''recipe'' for this card. The image has been coloured with Prisma pencils. THis card is my entry for the Paper Shelter Challenge.
Thank you again for stopping by and the nice comments.

16 opmerkingen:

Dora zei

wow, wat mooi. En zo mooi hoe je kleurwerk is afgestemd van je papiertjes.

Unknown zei

Goed bezig Alina, ook deZe is weer supermooi !

annemarie zei

wat een geweldige kaart weer, vind het zo leuk altijd jouw stijl terug te herkennen.

groetjes Annemarie

bolletjelucky.blogspot.com zei

Prachtige kaart Alina met heel mooi kleurwerk. Mooie laagjes waar de kaart mee opgebouwd is.
Gezellig dat je met Mary bij hebt kunnen kletsen en inderdaad die spreuk is helemaal waar :)
Lieve groetjes Miranda

Ellen zei

Superkaartje! Prachtig die combinatie van groen en roze. En wat onwijs leuk dat Mary bij jou op bezoek is geweest! Als het gezellig is, gaat de tijd altijd snel. Balen is dat, hè?! Goeie spreuk trouwens van Dr. Seuss :)

Unknown zei

Wat een schattig kaartje en zoals gewoonlijk weer prachtig gekleurd.

Veel liefs,
Renata

Bernadet zei

Wat een schatje Alina!

Cornelie zei

O, herkenbaar, ik heb dit ook afgelopen week gehad. Na 32 jaar weer iemand terug zien. geweldig! Je uitspraak is mooi, en is ook hierop van toepassing.
Wat een mooi kaartje, en ook de stempel vind ik mooi, mooie proporties van het meisje en ook haar gezicht niet zo groot. Zoals altijd super gekleurd!

Cards By MI zei

So very lovely! Super cute looking card, fabby colouring and use of the image. Thanks for joining us over at the Paper Shelter this week.
Love n hugs
Marie

Hello zei

This is so beautiful, love the design and your use of the TPS image which you have coloured beautifully. Thank you for sharing this with us at The Paper Shelter, good luck and we hope that you'll join us again soon. Huge Hugz, Lorraine DT xx

Colette zei

Lovely card, love all the backing papers, and you've coloured the gorgeous TPS image so beautifully, thanks for playing along at The Paper Shelter challenge, good luck, hugs, Colette xx

Lena zei

WoooW!!! So beautiful!! I Love this card! Nice colors!! Thanskfor jing us at TPS this week! Good Luck!
Hug Lena

Durvina zei

Wat een lieverd!'
En weer prachtig als altijd.
Doet me denken aan de meiden hier, die willen telkens 2 vlechten ;)

liefs, Durvina

Mary zei

Wow Alina, wat is dit kaartje weer mooi!
En de spreuk van Dr Seuss zo passend!
Het grappige is als ik nu je kaartjes op je blog zie, ik jou in gedachten aan je tafeltje zie werken!!
Ook ik vond onze ontmoeting heel bijzonder en speciaal, waar ik nog dagelijks aan terug denk!
Nogmaal heel veel dank!!!!
Liefs Mary

Rimmie zei

Wat een geweldig mooi kaartje!
Vind het papier zo prachtig in combinatie met de afbeelding.
Via Mary haar blog kwam ik op de jouwe terecht en ben je meteen gaan volgen, je maakt echt prachtige creaties!!!

Groetjes

Rimmie

Vannessa zei

Beautiful card and I love how you coloured her. So soft and pretty! Thank you for joining in the Paper Shelter challenge and for using one of our digis this time. Hope to see you again.

Hugs, Vannessa
The Paper Shelter DT