Pagina's

vrijdag 13 mei 2016

Inspiration Friday


Deze week is het thema ''Faerie Tales''. 
En jullie hebben de zonnebril nodig :) , maar ja, ik vind dit papier zo mooi, zonde om het niet te gebruiken! Ik heb de leuke ''Sewing Faerie Marci'' ingekleurd met potloden en wat jammer dat de ''vleugels'' niet zo leuk eruit zien, ik gebruik glitter een keer per jaar :) en als ik dat doe, gebruik ik veel te veel in een keer zo te zien :) . Volgende keer beter. Het kaartje is leuker in het echt, en achter het ''venstertje'' heb ik van alles gestopt, zelfs een bedeltje met ''made with love'' erop. Ik neem het kaartje vanmiddag mee, als ik koffie ga drinken bij een goede kennis, ik wil haar zomaar verrassen, want ze is dol op mijn Marci kaartjes. Ze heeft een tijdje geleden een mooie, groene naaimachine gekocht en ze was er heel blij mee:



This week's theme is ''Faerie Tales''. ''Sewing Faerie Marci'' was my choice, isn't she pretty? 

More inspiration at La-La Land Crafts Tutorial and Inspiration Blog.
You can play along and join all the La La Land Crafts fun over on our Facebook Page, where you can post all your La-La Land creations and don't forget you can also find us over on Twitter.

Have a nice weekend and thank you again for stopping by and the lovely comments.



  

4 opmerkingen:

Ellen zei

Geweldig kaartje voor een vriendin die helemaal blij is met haar nieuwe, groene naaimachine. Niks mis met al jouw glitters, hoor :) En wat een bijzondere schaar is dit, mooi.

Bernadet zei

Wat een prachtig geheel zo Alina!
Vind dat venster en de schaar echt super!

Irene zei

Je gaat je kennis super blij maken Alina, leuker en persoonlijker kan gewoon niet en jaaaaaa een dotje Stickles om uit te smeren is genoeg dus ietsje minder hard knijpen voortaan hihi!!

xx Irene

Mary zei

Wat een prachtig kaartje Alina! Ik vind deze fairy Marci echt súper leuk. Het idee om allemaal leuke stansjes in het schudgedeelte te doen is zo leuk, die ga ik onthouden.