Pagina's

maandag 8 oktober 2018

Happy ''Sweet 16'' Birthday!


Voor de prinses gemaakt, want ze viert vandaag haar ''Sweet 16'' verjaardag en ... ze is in Londen op schoolreisje; leuker voor haar kon niet, want alle vrienden zijn meegegaan. 
Maar hoe ík me voel? Niet vragen :) :( ! Happy voor haar, maar zelf kan ik mijn plek niet vinden. 
En ze heeft natuurlijk geen tijd voor berichtjes en niks :( .
Haar kaartje is dus Londen, maar ook Harry Potter ''related'', want dit is nog altijd haar lievelingsboek; ze heeft alle boeken in het Engels gelezen. En lezen doet ze elke dag; haar zakcentjes besteed ze aan nieuwe boeken en het eerste bericht van gisteravond was: ''mam, ik heb leuke boeken al gezien, morgen wil ik ze kopen''.
Ik heb enkele cadeautjes in haar tas verstopt, waaronder een Harry Potter geborduurde boekenlegger, die ik bij Femke heb besteld :) . En Femke was zo lief om dat voor mij te maken (nogmaals bedankt, Femke!).




Op Internet heb ik verschillende afbeeldingen opgezocht en uitgeprint: een treinkaartje van Londen naar Hogwarts, de uitnodiging die Harry krijgt van Minerva McGonagall enz. en heb er een boekje van gemaakt. 










I've made this card for my daughter's ''Sweet 16'' Birthday; it's London and Harry Potter ''related'', because she's on a school trip in London (which she hasn't visited before and she was dreaming about that) and Harry Potter is her ''forever number 1'' book.
Thank you again for stopping by and the nice comments.

11 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

wat mooi gemaakt ! geslaagd kaartja
grtjs,martina
x

Bernadet zei

Wat heb je dit gaaf gemaakt Alina!
Zal Stefanie prachtig vinden.
Hoe leuk dat ze nu net in Londen is, ben ik ook geweest toen ik 16 was, was ook met schoolreisje.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat ontzettend gaaf deze kaart Alina. Hier zal ze vast mee in haar nopjes zijn. Gefeliciteerd met je jarige dochter en ik begrijp helemaal hoe je je voelt. Straks is ze weer thuis en dan lekker haar verjaardag over doen ;P
Lieve groetjes Miranda

Ellen zei

Gefeliciteerd met jouw (zestien) jarige prinses! Wat leuk voor haar dat ze dit feestje in Londen kan vieren. Dat dat voor jou een stuk minder leuk is, snap ik helemaal. Je kaart is een beauty! Wel grappig. Daarstraks ging het bij DWDD over die typisch Engelse rode telefooncel en nou zie ik ‘m op jouw kaart terugkomen. Das wel stug :-)

Irene zei

Oh wow wat zal jullie prinses hier very very happy mee zijn Alina, nu is de London trip helemaal een succes! Voor jou duidelijk minder maar straks alle verhalen en een knuffel voor deze prachtkaart dat is ook iets om naar uit te kijken toch?
Sylvia en ik hebben HP óók in het Engels gelezen, genieten!

XxIrene

femke zei

Heey Alina,

het is een geweldig kaartje geworden. Die telefooncel past er perfect bij en een leuke verzammeling plaatjes voor in het "boekje". Ik hoop dat ze blij is met de boekenlegger.

Groetjes Femke

Colinda zei

Prachtige kaart voor je jarige dochter, nog van harte! Kan me helemaal indenken hoe je je voelt.
Een fijne dag,
Colinda

Miranda Slagboom-de Groot zei

Oh wat ontzettend mooi. Daar zal je dochter vast blij mee zijn.
Groetjes Miranda

Durvina zei

Wauwie!!
Wat gaaf gemaakt wat een idee!!

liefs, Durvina

Creaellenknutselsite zei

wat een prachtige creatie
groetjes ellen

Sandie zei

Congratulations to your sweet 16 year old. Your card is stunning, such gorgeous colours.