Pagina's

dinsdag 13 november 2018

Cards in a Box


Drukke weken achter de rug, maar vanaf vandaag hoop ik weer meer tijd te hebben voor mijn blog. Ik heb weer veel van jullie creaties gemist en kan niet wachten om jullie blogs te bezoeken.
Maar ja, zolderraam laten vervangen, koelkast kapot, auto naar de sloop (niet meer te repareren, helaas) en ik kan absoluut niet zonder; inmiddels alles opgelost, sinds afgelopen vrijdag ook een andere auto en vandaag heb ik vrij en tijd om foto's te maken van mijn laatste projecten.
Als eerste twee Cards in a Box, met mallen van verschillende merken, waaronder Frantic Stamper en MFT.
Ik hoop dat jullie ze leuk vinden.









En een babykaart:








Two Cards in a Box I've made lately, I hope you like them
Thank you again for stopping by and the nice comments.



7 opmerkingen:

femke zei

Heey Alina,

dat zijn weer 2 prachtige kaarten in een doosje geworden!!!

groetjes Femke

marjan zei

Had je hier gemist Alina...maar is wel het wachten waard geweest. Zo mooi weer !!

Ellen zei

Ze zijn prachtig! Vooral die met de eenhoorn en het kasteel is een juweeltje. Oeii een hoop gedoe en geregel dus bij jou. Fijn dat alle problemen inmiddels zijn opgelost en dat je weer mobiel bent.

Irene zei

Is het de tijd van het jaar??? Hier ook achter elkaar van alles kapot maar gelukkig niets zo groot als een auto maar die wordt dan ook alle paar jaar ingeruild!
Je box-cards zijn weer super leuk!

xx Irene

Dina zei

Wat een prachtige kaarten, vraagje waar zijn de bakstenen meegemaakt en het merk van de babykaart dies?

Alina zei

Hoi Dina, de bakstenen zijn gemaakt met een embossingmal van Marianne Design en de dies zijn van Frantic Stamper: https://www.franticstamper.com/Baby-Themed-Dies_c_7077.html.

Groetjes, Alina

Annemarie en Merit zei

Wat een drukke weken heb je achter de rug en wat een pech zeg! Gelukkig zijn alle problemen weer een beetje opgelost. Leuk dat je weer op de blog bent en wat heb je weer twee prachtige creaties gemaakt, superrr!

Groetjes, Merit en Annemarie