Pagina's

maandag 22 juni 2020

3 x ...Fijne dag!


Goedemorgen, ik heb vandaag drie nieuwe kaartjes, met snijmallen (cakes en pizza) die ik als verrassing voor mijn verjaardag van mijn zusje en broertje heb gekregen.
 Ze zijn op Aliexpress besteld. Mijn zusje liet me maanden geleden de snijmallen zien en ze vroeg me of ze ''gejat'' zijn (omdat ze het probleem kent). Ik heb toen gezegd dat ik ze nergens heb gezien, maar ik wist niet wat ze van plan was; ze heeft ze dus voor mij besteld en op mijn adres laten bezorgen. Ik ben er blij mee, want ze zijn ''mijn ding''. 










Bedankt weer voor het bezoek en de leuke reacties.

6 opmerkingen:

Cornelie zei

Ik ken ze ook niet, maar leuk zijn ze zeker zeg!Mooie gedetailleerde kaartjes heb je wee gemaakt. Ik zou zo een hap uit die pizza nemen! Terwijl ik niet eens gek op pizza ben ;-))
Erg mooi weer, alledrie1

JanniedenButter zei

Leuk dat je deze mallen kreeg van je zusje Aline!
Je hebt er gezellige kaarten van gemaakt,super hoor.
En je wordt hier niet dik van , dat is ook fijn!
Groetjes Jannie

Kaartenkraam zei

Wat een verwennerij door je broer en zus!
Je hebt er mooie kaarten mee gemaakt. Mooi zachtgeel papier heb je gebruikt!

groetjes van Ank

S. Petschke zei

More beautiful cards! The lemon dessert looks good enough to eat. :-)

Janja zei

These cards are so sweet and delicious! Beautiful colors and layouts.

femke zei

Heey Alina,

dat zijn prachtige kaartjes geworden. De gebakjes zien er superlekker uit zeg!!! Mooie kleurencombinaties ook.

groetjes Femke