Pagina's

vrijdag 3 juli 2020

It's a Girl/ Boy!



Vandaag twee baby kaartjes, ik ben er dol op. 
Ik ben al een beetje verslaafd aan deze Cardzz mallen van Crealies (dit is Cardzz 153); inmiddels zijn Bday en Xmas ook in mijn brievenbus gevallen (thanks, Ingrid :) !).







Voor de dames die zich afvragen waarom ik gestopt ben met inkleuren: ik ben inderdaad een tijdje gestopt, maar weer al een tijdje weer begonnen. Ik laat hier niks meer zien, want mijn favoriete stempels blijven toch de Marci stamps van La-La Land Crafts en in de loop van de jaren heb ik gemerkt dat bijna niemand mijn LLLC kaartjes leuk vond. Ik koop precies de digi die ik leuk vind en dat is zo fijn.
 
Dat betekent niet dat ik andere stempels niet leuk vind. Wel, maar ik vind het stom om een setje te kopen, terwijl ik maar de helft (of zelfs minder dan de helft) van de stempels uit dat setje leuk vind. Ook de dames uit Design Teams gebruiken alleen maar wat ze zelf leuk vinden, de rest van de stempels blijven ergens in een doos.
Maar de klanten moeten zo een setje wel betalen, ze hebben niet de keuze om te betalen alleen voor wat ze leuk vinden. 
En ik erger me al lang aan die ''freebies'' overal: mislukte pogingen zijn dat, wat mij betreft. Groot verschil tussen een digi die je moet betalen en eentje die je ''gratis'' krijgt.
Ik blijf dus bij mijn lieve Marci en laat ik deze kaarten in een privé WhatsApp groep zien.
Maar wie weet, ooit komen mijn Marci kaartjes terug op mijn blog :) .

Een fijn weekend en bedankt weer voor het bezoek en de leuke reacties.
Groetjes, Alina

7 opmerkingen:

Marja Sch zei

Wat een leuke baby kaarten. Groeten Marja

femke zei

Heey Alina,

dat zijn weer prachtige babykaartjes geworden!!! Ja die woordstanzen van Crealies zijn geweldig, zo mooi afgewerkte 3de laag (dat vind ik ik vervelend met die losse letters).

Ik vind de La La Land stempeltjes die je gebruikte altijd wel leuk. Ik zou gewoon maken wat jij leuk vind want jij moet er plezier in hebben. Ik heb zelf ook genoeg kaarten of creaties die minder populair zijn maar ze zijn wel helemaal mij of het nu in is of niet. Inspiratie vind ik overal in.

Je moet doen waar jij je goed bij voelt.

Groetjes Femke

Marjolein zei

Weer een leuke kaart! Die babykleertjes maken het helemaal af.

Wat betreft je LLLC-kaartjes; je moet doen waar jij je goed bij voelt. Ik post ook niet alles. Ik vond ze overigens altijd een feestje om te bekijken alhoewel ik zeker niet altijd heb gereageerd.

Ik kijk weer uit naar je volgende kaart! Groeten Marjolein

rian zei

leuke kaartjes weer, en ook ik begrijp je met je stempels , hier hetzelfde vaak zie je iets en denk je oh die wil ik hebben en dan verdwijnt er idd heel veel in de kast, wat er nooit meer uitkomt, ook ik vindt het jammer maar ja
gewoon maken wat je leuk vindt en dat zijn o.a de crealies mallen .
groetjes rian

JanniedenButter zei

Je hebt weer super mooie kaarten gemaakt Alina!
Wat een gave mallen zijn dit,ook de kleertjes zijn Leuk!
Je hebt er weer wat moois van gemaakt,het zijn plaatjes.
Groetjes Jannie

marjan zei

Ook deze kaartjes weer erg mooi,
Ja die mallen van Crealies
lies zijn mooi om te gebruiken, ook hier zijn er een aantal in het mandje gevallen.
Jammer dat je jouw gekleurde kaartjes hier niet meer laat zien, Wiel en ik waren daar echt wel fan van, zoals je weet. Je hebt voor heel veel inspiratie gezorgd. Is er een mogelijkheid om lid te worden van je groep ?

Alina zei

Hoi Marjan, ja, ik weet dat ik al jaren je grootste inspiratiebron ben, je wilt altijd alles kopen en maken wat ik gebruik en maak :) . Ik weet nog altijd niet of je dochter dat album van jaren geleden leuk vond (weet je nog, je hebt alle MFT mallen van mij geleend). Jammer, ik heb je twee keer gevraagd. Je kaarten met La-La Land stempels heb ik ook nog niet gezien. Je vroeg me de afmetingen voor mijn fold cards, maar ik zie ze nergens eigenlijk en je zei dat de jouwe niet zo goed blijven staan. Ik ben benieuwd naar je kaarten met Crealies mallen, ben blij dat ik je weer heb kunnen inspireren.
Die WhatsApp groep blijft gesloten, hebben we samen besloten.
Groetjes, Alina