Pagina's

zondag 19 juli 2020

Make a Wish!


Super leuk het Lawn Fawn Magic Iris setje! De eerste twee kaarten zijn al maanden geleden in de prullenbak beland :) , de volgende twee kaarten zijn goed gelukt en dan weer een vijfde kaart is mislukt, omdat ik mijn glue dots nergens meer kon vinden; ik dacht, even proberen met dubbelzijdige plakband in plaats daar van. Niet doen! Na één dag al liet alles los en ging de iris scheef open.
Opnieuw de dots besteld en gisteren heb ik al twee kaartjes gemaakt. De eerste laat ik vandaag hier zien.




Bedankt weer voor het bezoek en de leuke reacties.

4 opmerkingen:

Marja Sch zei

Wat een geweldig leuke kaart. De iris is idd een heel leuk systeem. Met de power tool smeer ik wat poeder tussen de glijdende onderdelen. Dat helpt ook. Groetjes Marja

JanniedenButter zei

Een geweldig mooie kaart Alina,super gaaf!
Het uiltje blijft leuk ,het papier is prachtig.
Jammer dat je kaarten in de prullen bak kwamen.
Maar deze mag er weer zijn hoor!
Groetjes Jannie

martina's kaartjes zei

wat een mooi, schattig kaartje heb je gemaakt, mooie, zachte kleurtjes
grtjs,martina

Cornelie zei

Hartstikke mooi weer!! Geniet altijd van jou creaties. Hier en nu vooral op IG!